sobota, 16. november 2013

The Crochetin' Affair

A ni fajn filing, ko se zjutraj zbudiš in ugotoviš, da ti ni treba nikamor? Kako je pripeljalo do tega čudovitega naključja? Naj vam povem celo zgodbo.

Zgodilo se je začetek tega tedna. Ko sem bila ravno med nanašanjem šminke in že pripravljena, da grem od doma (in s šminko sem se zelo potrudila, saj veste, piling ustnic, ena plast, popivnat, druga plast, tako dalje), sem dobila sms, da predavanja odpadejo in da naj nikar ne hodim v Ljubljano. Yes!

Že nekaj časa na veliko stokam, kako sem cel dan neproduktivna, delat se pa kar nekako ne morem spravit. Zato sem se tisti ponedeljek, ko sem bila že ravno delavno naravnana in je bil nekdo zgoraj prijazen z mano, odločila, da ne bo tako. Psa sem peljala lulat, prišla domov, se preoblekla in ... šla nazaj spat. Ampak samo za urico in pol, ker ponoči nisem veliko spala. Je že tako, da ima naš pes najglasnejšo prebavo na svetu in ob oglašanju njegovega želodca, ko leži poleg tebe, ni šans, da te zmanjka. No, tudi po odspani kitici nisem naredila prav ničesar, ker sem se zasedela pred računalnikom. Ta prekleta škatla mi bo požrla dušo, prisežem! Zvečer pa, klasika, paničarim, kako sem zapravila cel dan.

Najprej sem pojamrala, zdaj pa mi dovolite, da se še malo pohvalim. Ne bi verjela, če bi mi kdo to rekel dva tedna nazaj, pa je le res. Končno znam kvačkat. Aplavz! To pomeni, da so moje roke zdaj kar naprej v pogonu in da me dlan že fejst boli. Ampak vrstice se počasi nabirajo in kvačka se premika že skoraj avtomatsko. Pred parimi dnevi sem končala in zdaj vam s ponosom predstavljam:

Trak za lase



in, in, in ...

Oblekico za termovko.


Zdaj bom lahko na železniški postaji sedela na klopci in bom cela stajliš, ko bom z modrim trakom na glavi srkala jutranjo kavico iz modrega lončka. Nadenem si še moder nakit, o katerem bom pisala malce kasneje, pa bom čisto taprava.



---

The third post today, woohoo! First of all, let me tell you a story about what happened to me the past Monday:

I got up at 8 a.m. Just when I finished putting lipstick on and was about to walk out the door, I recieved a text not to go to school today because class was canceled. Needless to say, I was very happy.

So, because I whine a lot about not being productive, I decided to change that. I took my dog out to pee and then I went back to sleep for an hour and a half, because I didn't get much rest at night. When I woke up, I ended up being the lazy sit-at-the-computer-and-do-nothing me that I usually am. I have a love-hate relationship with my computer because I need it but at the same time I fear that it wants to eat my soul.

But something good did come out of the past week. I finally learned how to crochet. Applause, applause! And because I am very proud of my new skill, I made myself a winter headband and a coffe mug cozy. So I can drink my morning coffee in style.

Ni komentarjev:

Objavite komentar