petek, 22. november 2013

Poslikava keramičnih lončkov

Dolgo že spremljam Pinterest, in ko sem prvič videla s šarpiji poslikane lončke, sem se odločila poskusiti še sama. Ker je flomastre znamke Sharpie pri nas nemogoče dobiti, sem uporabila navadnega Staedtlerjevega alkoholca.

Motiv je čisto preprost, tako, za začetek. Črtice, pikice intakodalje.



Šalčko je bilo nato treba dat v pečico in noro me je bilo strah, da bi počila. Celo tako zelo, da sem se na koncu odločila, da iz tega ne bo nič, jo raje prelakirala in zdaj je vanjo posajena rožica.


Tudi tako mi je čisto všeč. Na moji okenski polici izgleda prav prikupno v družbi drugih okraskov.
---

I've been using Pinterest for some time now and when I saw these cute Sharpied cups, I decided to try it out myself. The desing I made is rather simple, dots and lines and so on.

They don't sell Sharpies in Sovenia so I used a Staedtler Lumocolor permanent marker. After you finish drawing, the cup must be put in an oven and my biggest fear was that it would crack. I was so afraid of it, actually, that I gave it a coat of polish instead and planted a nice flower in it.

And I like it! It looks very cute on my windowsill.

2 komentarja:

  1. Meni so tile porisani lončki/šalčke ful všeč, samo se mi zdi, da bi se meni roka preveč tresla in ne bi izgledalo lepo (:

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj se je meni tudi malo, se vidi :)

    OdgovoriIzbriši