sobota, 11. januar 2014

Dobre ideje

Pozdravljeni!

Vedno me jezi, ko med brskanjem po spletu naletim na kakšen blog z zelo zanimivimi objavami, potem pa vidim, da avtor ni več aktiven. Ker se mogoče moj blog tudi komu zdi zanimiv, ne bi bilo fer, da bi še jaz počela to, kar mi gre pri drugih na živce.

Najprej vam bom, čeprav že malo pozno, zaželela srečno in zdravo 2014, polno uspeha, poljubčkov, sončnih žarkov na obrazu in, seveda, čokolade :)

Moji dnevi minevajo precej za širšo javnost nezanimivo. Jem, berem, hodim ven, spim, kofetkam, tako klasično študentsko življenje torej. Omenila pa sem že, da pišem za spletni portal Dobra novica, kjer sem večino dni v tednu zadolžena za poročanje o dobrih novicah doma in po svetu, dvakrat na teden pa lahko v rubriki Dobra ideja na plano spustim svojo ustvarjalno zver.

Ker je tale blog pravzaprav zbirališče idej, ki so mi vsaj enkrat v življenju prišle prav, se zdi primerno, da še semle prilepim nekaj prispevkov, ki sem jih napisala za portal. Pa dajmo:

Naravna zdravila za prehlad

Imate težave s spancem?

Kako v zaposlen vsakdanjik skriti telovadbo

Spopadite se s prazničnim prenajedanjem

Izdelajte si stensko pisarno

Kaj vse lahko naredite iz odpadkov

Šal lahko nosite na več načinov

Kot vidite, se posvečam vsemu po malem. S tole objavo sem si, seveda, naredila malce reklame, vi pa ste namesto enega ustvarjalnega projekta dobili cel kup idej, ki jih v luči novoletnih zaobljub čimprej preizkusite. Feedbacka se ne branim :)

2 komentarja:

  1. Čestitam za pisanje. In še večje čestitke, ker pišeš samo dobre novice.. (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Evelina :) Se mi zdi, da nas s slabimi novicami obmetavajo z vseh strani, tako da ne škodi, če lahko pred njimi kam pobegneš :)

      Izbriši