sreda, 12. marec 2014

Kdaj so že pirhi?

Ste se kdaj zbudili z željo, da bi si iz škatle za čevlje izdelali mini gledališče? Jaz sem se danes prvič in mi še vedno ni jasno, kako je do tega prišlo. Vem samo, da sem, ko sem se zbudila, imela v glavi že načrt, material in končni izdelek s še nekaj malimi lutkami, tistimi za na prst. Mogoče, ko ga bom imela komu podariti. Mogoče.


Anyway, kdaj je že letos velika noč? Tega nikoli ne vem, orientiram se pač po tem, da začnejo trgovine prodajati zajčke, jajčke in tako dalje, takrat vem, da je stvar blizu. In lani/letos me je kar nekaj prijelo za praznični dekor, že lani okrog božiča sem bila cela zmešana, pa ta venček pa te bučke pa ta smrekica ... Mja. Tudi letos me prijemlje ta mrzlica, nasploh mi je bolj do dekoriranja sobe, zdaj, ko sem jo malce uredila. Pa tudi to je zgodba zase in tudi ta bo šla na blog.

Zaenkrat še nisem naredila ničesar, si pustim še kakšen teden prostora, da popišem vse, kar sem naredila s sobo. Gledam pa že lahko, ne? No, in zaenkrat lajkam tole:

Vir
Vir
Vir
Vir
Aja, by the way, sem poguglala. 20. aprila je.
---

Have you ever woken up with a feeling, like, I just NEED to make a mini theatre out of a shoe box? Today it happened to me, and I have no idea how. But I can't make it right now, because I have no one to give it to.

I was wondering what time Easter would be this year because I never know the exact date. When the stores start selling colorful eggs and Easter decor I know we're getting close. And because as of lately I am absolutely crazy about holiday decorations, I will be making some Easter stuff as well. But that won't happen until next week because I still have some room decoration projects to show you. Still, I've already looked at (and pinned) some Easter craft projects, shown above.

Oh, and by the way, I googled it. April 20th is Easter.

Ni komentarjev:

Objavite komentar